Salgs- og handelsbetingelser

Oversigt

Vores tilbagebetalings- og returneringspolitik varer 2 mdr. Hvis der er gået mere end 2 mdr. siden dit køb, kan vi ikke tilbyde dig fuld refusion eller ombytning.

For at være berettiget til returnering skal din vare være i samme stand, som du modtog den. Det skal også være i den originale emballage.

Ikke-returnerbare varer:

Gavekort
For at fuldføre din returnering kræver vi en kvittering eller købsbevis.

Der er visse situationer, hvor der kun ydes delvis refusion:

Enhver vare, der ikke er i sin originale stand, er beskadiget eller mangler dele af årsager, der ikke skyldes vores fejl.
Enhver vare, der returneres mere end 2 mdr. efter levering

Tilbagebetalinger

Når din returnering er modtaget og kontrolleret, sender vi dig en e-mail for at meddele dig, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også give dig besked om godkendelse eller afvisning af din refusion.

Hvis du bliver godkendt, vil din refusion blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive anvendt på dit kreditkort eller oprindelige betalingsmetode inden for et vist antal dage.

Forsinkede eller manglende tilbagebetalinger

Hvis du ikke har modtaget en refusion endnu, skal du først tjekke din bankkonto igen.

Kontakt derefter dit kreditkortselskab, det kan tage noget tid, før din refusion er officielt offentliggjort.

Kontakt derefter din bank. Der er ofte en vis behandlingstid, før en refusion bogføres.

Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion endnu, bedes du kontakte os på shop@ohanahelmer.dk

Udvekslinger

Vi udskifter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du skal bytte den til samme vare, så send os en mail på shop@ohanahelmer.dk og send din vare til: Månevej 1C, 3100 Hornbæk, Danmark.

Gaver

Hvis varen blev købt som en gave, og gavegiveren fik sendt ordren til sig selv for at give til dig senere, sender vi en refusion til gavegiveren, og de vil finde ud af din returnering.

FRI FRAGT Når du køber dit OhanaTæppe og 2 måneder gratis retur.

Forsendelsesretur

For at returnere dit produkt, skal du sende dit produkt til: Månevej 1C, 3100 Hornbæk, Danmark.

Kontakt os, og vi sender en returlabel til dig på mail. 

Afhængigt af hvor du bor, kan den tid, det kan tage for dit ombyttede produkt at nå dig, variere.

Hvis du returnerer dyrere varer, kan du overveje at bruge en sporbar fragtservice eller købe fragtforsikring. Vi garanterer ikke, at vi modtager din returnerede vare.

Brug for hjælp?
Kontakt os på shop@ohanahelmer.dk for spørgsmål i forbindelse med refusion og returnering.